״ננו דרופ״ עם פריס הילטון לסודהסטרים מצית את הרשת ואת התקשורת

nothing
 
מתיחת ב-1 באפריל של סודהסטרים הופכת למסורת ויראלית: אחרי שבשנה שעברה השקנו את המוצר Heavy Bubbles"ננו דרופ", הקמפיין החדש שיצרנו והפקנו עבור מותג המים המוגזים הגדול בעולם בכיכוב פריס הילטון חרך את הרשת, חצה במהירות בזק את רף עשר מיליון הצפיות וגרף עשרות כתבות מהללות ברחבי העולם.
 
"ננו דרופ" מציג לעולם סטרט אפ מפוברק של פריס הילטון, שמבקש לשים קץ לאפקט המזהם וההרסני של בקבוקי הפלסטיק על כדור הארץ. הילטון, יחד עם צוות של מומחים, פיתחו מים שמרווים פי 5000 ממים רגילים - ועל כן, מייתרים את השימוש בבקבוקי פלסטיק ואת הסחיבה המייגית מהסופר. צפו בסרטון >
 
כדי לתת למתיחה משנה תוקף, חברנו גם למכון ווייצמן, שבידיעה רשמית לתקשורת הציגו את תמיכתם בפרויקט החשוב. מצדיעים לרוח הספורטיבית.
 
בשלב ההתרה של הקמפיין, העלינו סרטון נוסף בו הילטון חושפת שההמצאה לא באמת עובדת, ובמקום זה, ממליצה להשתמש בפלא אחר: סודהסטרים. 
 
תוך סוף שבוע אחד, הסרטון חצה את משוכת עשרת מיליוני הצפיות, עם כ-70 אחוז צפיות אורגניות. גם האתר של nanodrop זכה לשצף ביקורים.
 
בין עשרות כלי התקשורת הבינלאומיים שסיקרו והצדיעו לקמפיין: Page Sixadweek, Peopledaily mailhuffington postperez hiltondaily hive, E OnlineSuperficialla parisienneynetדה מרקר, האתר של מכון וייצמן ועוד ועוד. adweek הגדילו לעשות ובחרו את ננו דרופ כפרסומת היומית שלהם.
 
כרגע אנחנו שוקלים סדרת המשך עם מילוש, הגיבור האמיתי של הסרטון וגאון קומי בהתהוות.
 
תודה מיוחדת לאהובינו אוהב פלנץ, שביים את הסרטון וניצח על ההפקה ביד אמן, ולמפיקה הגאונית שלנו איה "חיה" הכט, שבלעדיה אין חיים על כדור הארץ.